Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012


Πώς μπορούμε να κάνουμε μουσική από νερό;
Γεμίζουμε απλά κρυστάλλινα ποτήρια με λιγότερο ή περισσότερο νερό.
Βρέχουμε το δάχτυλό μας, και το περνάμε από το χείλος του κάθε ποτηριού, χωρίς να το πιέζουμε, ακολουθώντας τον κύκλο.
Το κάθε ποτήρι βγάζει έναν ξεχωριστό ήχο!
 
Επόμ. >

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.