Πώς μπορούμε να κάνουμε μουσική από νερό;
Γεμίζουμε απλά κρυστάλλινα ποτήρια με λιγότερο ή περισσότερο νερό.
Βρέχουμε το δάχτυλό μας, και το περνάμε από το χείλος του κάθε ποτηριού, χωρίς να το πιέζουμε, ακολουθώντας τον κύκλο.
Το κάθε ποτήρι βγάζει έναν ξεχωριστό ήχο!
|
| Επόμ. > |
|---|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.