Αργυράκης Παναγιώτης:
Το νερό είναι πολύ σημαντικό για τους έμβιους οργανισμούς, επίσης το νερό είναι πολύτιμο και για την ηρεμία των έμβιων οργανισμών π.χ. ο ήχος του νερού σε ένα ποτάμι σε κάνει χαλαρώνεις.
Σε αυτό το βίντεο ο γλυκός αυτός ήχος είναι αυτός που χαλαρώνει τους ανθρώπους και τα ζώα. Στις μέρες μας εμείςοι άνθρωποι υπερκαταναλώνουμε μεγάλα ποσά όγκου νερόυ με αποτέλεσμα να περιορίζεται το νερό που υπάρχει στη Γη, για αυτό όσο μπορείται να σταματήσετε την υπερκατανάλωση του νερού, γιατί δεν πρέπει να χαθεί αυτός ο γλυκός ήχος.
Το νερό είναι πολύ σημαντικό για τους έμβιους οργανισμούς, επίσης το νερό είναι πολύτιμο και για την ηρεμία των έμβιων οργανισμών π.χ. ο ήχος του νερού σε ένα ποτάμι σε κάνει χαλαρώνεις.
Σε αυτό το βίντεο ο γλυκός αυτός ήχος είναι αυτός που χαλαρώνει τους ανθρώπους και τα ζώα. Στις μέρες μας εμείςοι άνθρωποι υπερκαταναλώνουμε μεγάλα ποσά όγκου νερόυ με αποτέλεσμα να περιορίζεται το νερό που υπάρχει στη Γη, για αυτό όσο μπορείται να σταματήσετε την υπερκατανάλωση του νερού, γιατί δεν πρέπει να χαθεί αυτός ο γλυκός ήχος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.